Spirit Trainers Travel to STT on Roadie to discuss the future of Spirit Airlines

Spirit Trainers Viaja a STT en Roadie para hablar sobre el futuro de Spirit Airlines

2018-10-19
On October 19, 2018, three Spirit Trainers travelled to STT on a “Roadie Tour” to discuss the future of Spirit Airlines. Ramp and Counter Agents alike gathered in the Catering Cafeteria to listen to the growth happening in Spirit. They rolled out a new development of WIFi on Spirit Aircrafts along with the beginning of a survey email to be sent to passengers to gauge their experience. Several other topics were covered during the hour long presentation.

Agents answered questions on Spirit’s Mission and Vision and knick knacks were given out. The team appeared excited for all of the new changes happening at Spirit Airlines. Following the presentation, agents grabbed a few quick bites provided by the catering kitchen. We look forward to GCG’s Contribution to Spirit’s growth.

El 19 de octubre de 2018, tres Spirit Trainers viajaron a STT en un "Roadie Tour" para hablar sobre el futuro de Spirit Airlines. Los agentes de rampa y mostrador se reunieron en la cafetería de catering para escuchar el crecimiento que está ocurriendo en Spirit. Lanzaron un nuevo desarrollo de WIFi en Spirit Aircrafts junto con el comienzo de un correo electrónico de encuesta que se enviará a los pasajeros para evaluar su experiencia. Varios otros temas fueron cubiertos durante la presentación de una hora.

Los agentes respondieron preguntas sobre la Misión y Visión del Espíritu y se entregaron chucherías. El equipo parecía entusiasmado por todos los nuevos cambios que ocurrían en Spirit Airlines. Después de la presentación, los agentes tomaron algunos bocados rápidos proporcionados por la cocina del catering. Esperamos con interés la contribución de GCG al crecimiento del Espíritu.