GODDARD ENTERPRISES LIMITED

Integrity at Our Core

Integridad en nuestro núcleo

2019-12-12
In November, the Catering Division of Goddard Enterprises Limited celebrated one of their twelve company core values: integrity. Every employee has a fundamental understanding of our core values so that we can provide our services to the best of our abilities, ensuring every customer can trust us to provide the high-level of service they deserve. After many collaborative workshops, events, and activities, our dedicated employees concluded that integrity means acting with honesty, always telling the truth even when it's not easy, and making decisions according to a strict ethical code.

Every Goddard Catering employee was invited to expand on their belief of what integrity involves and why they are passionate about it as a core value. As a whole, the team was eager to explain the importance for themselves as individual employees as well as for the entire corporation. Helen, from Goddard Enterprises Limited's legal department, expands on how she lives integrity every day. Click here to watch her video!

At Ecuakao, GEL’s Chocolate manufacturing company in Ecuador worked together to build a Christmas tree and nativity scene decoration using cacao bags while discussing their views of integrity. They believed that integrity is defined as what you do when others aren't around and making decisions based on a moral code - no matter what the consequences are.

In Paraguay, our Goddard Catering employees "lived in their values" and described integrity as "always being honest", "telling the truth", "acting in good faith", and "doing the right thing".

At Goddard Enterprises Limited, each and every employee believes wholeheartedly in integrity. Every decision made on each level of our company abides by our core values. If interested in learning more, stay tuned for next month's celebrated core value!
En noviembre, la División de Catering de Goddard Enterprises Limited celebró uno de los doce valores fundamentales de su empresa: la integridad. Cada empleado tiene una comprensión fundamental de nuestros valores fundamentales para que podamos brindar nuestros servicios de la mejor manera posible, asegurando que cada cliente pueda confiar en nosotros para brindar el alto nivel de servicio que merecen. Después de muchos talleres, eventos y actividades de colaboración, nuestros dedicados empleados concluyeron que la integridad significa actuar con honestidad, decir siempre la verdad incluso cuando no es fácil y tomar decisiones de acuerdo con un estricto código ético.

Se invitó a todos los empleados de Goddard Catering a ampliar su creencia de lo que implica la integridad y por qué les apasiona como valor fundamental. En general, el equipo estaba ansioso por explicar la importancia para ellos mismos como empleados individuales, así como para toda la corporación. Helen, del departamento legal de Goddard Enterprises Limited, explica cómo vive la integridad todos los días. ¡Haga clic aquí para ver su video!

En Ecuakao, la empresa de fabricación de chocolate de GEL en Ecuador trabajó en conjunto para construir un árbol de Navidad y la decoración de un belén utilizando bolsas de cacao mientras discutían sus puntos de vista sobre la integridad. Creían que la integridad se define como lo que haces cuando otros no están cerca y tomando decisiones basadas en un código moral, sin importar cuáles sean las consecuencias.

En Paraguay, nuestros empleados de Goddard Catering "vivieron en sus valores" y describieron la integridad como "ser siempre honestos", "decir la verdad", "actuar de buena fe" y "hacer lo correcto".

En Goddard Enterprises Limited, todos y cada uno de los empleados creen de todo corazón en la integridad. Cada decisión que se toma en cada nivel de nuestra empresa se rige por nuestros valores fundamentales. Si está interesado en aprender más, ¡permanezca atento al valor fundamental celebrado del próximo mes!